Схема аналізу і самоаналізу уроку
Особисті
якості вчителя:
знання предмета і загальна
ерудиція;
рівень педагогічної і
методичної майстерності;
культура мови, її образність,
емоційністьпочуття такту і демократичність
у взаємовідносинах з учнями;
зовнішній вигляд, міміка,
жести.
Особливості
навчальної діяльності учнів:
пізнавальна активність, творчість, самостійність;
рівень розвитку загально навчальних і спеціальних умінь і
навичок;
наявність і ефективність колективних (групових і парних)
форм роботи ході в уроку;
вияв
дисциплінованості, організованості і зацікавленості в даному навчальному
предметі у ході уроку.
Зміст
матеріалу, що вивчається:
науковість,
посильність, доступність матеріалу, що вивчається;
актуальність і зв’язок з життям (теорії з
практикою);
новизна, проблемність і привабливість наукової
інформації;
оптимальність об’єму матеріалу,
запропонованого для засвоєння.
Ефективність
викладання:
раціональність використання часу, оптимальність темпу;
чергування і різні види діяльності на уроці;
доцільність використання
засобів навчання, зокрема ТЗН, комп’ютерної техніки;
раціональність і ефективність методів і організаційних
форм роботи;
характер зворотного зв’язку з учнями;
контроль за роботою учнів і зміст вимог до оцінки їх
знань, умінь і навичок;
рівень естетичного впливу уроку на учнів;
дотримання правил охорони праці і техніки безпеки в ході
уроку.
Мета і результати проведеного уроку:
конкретність і лаконічність формування мети уроку;
реальність, доцільність, складність і можливість
досягнення мети;
навчальний ефект проведення заняття (чому і в якій мірі
навчилися школярі);
виховний ефект;
вплив уроку на розвиток учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар