Навчально-матеріальна база:
обладнання
кабінету хімії, можливість забезпечення учнів під час практичних і лабораторних
робіт необхідних робіт необхідними приладами, посудом, хімічними реактивами;
додержання
інструкцій по збереженню реактивів;
систематизація
обладнання, забезпечення кабінету наочними посібниками, роздатковим,
дидактичним матеріалом;
стан
фактичного використання обладнання, приладів, наочних посібників, роздаткового,
дидактичного матеріалу;
додержання
техніки безпеки, санітарно-гігієнічних вимог.
Готовність учителя та учнів до уроку:
знання
і реалізація вчителем вимог програми, інших нормативних документів,
інструктивно-методичних матеріалів з питань викладання хімії;
підготовка
натуральних хімічних об’єктів, хімічного обладнання, інших засобів навчання, у
тому числі ТЗН, комп’ютерної техніки;
готовність
учнів до уроку;
розподільне,
раціональне використання часу уроку;
Організація уроку:
доцільність
вирішення задач уроку;
логічна
послідовність структури уроку.
Зміст
уроку:
доцільність
формування мети, задач уроку;
відповідність
змісту меті уроку;
зв’язок
навчання з життям, політехнічна спрямованість навчання;
відповідність
змісту уроку віковим особливостям, можливостям учнів;
виховні,
розвивальні особливості уроку.
Технологія викладання особливості уроку.
викладання
нового матеріалу в світлі провідних наукових теорій, формування
діалектико-матеріалістичного світогляду;
спрямованість
на отримання гарантованих результатів;
використання
вчителем традиційних та інноваційних технологій;
оптимальність
вибору організаційних форм, методів і прийомів навчання;
технологія
вивчення нового матеріалу;
наочність
на уроці (предметна, зображувальна, символіко-графічна,
статистична,
динамічна);
використання
хімічного експерименту, вироблення практичних навичок учнів;
прийоми
встановлення зворотного зв’язку закріплення знань та вмінь;
застосування
підручника та різних видів самостійної роботи;
індивідуалізація та диференціація навчання;
застосування
сучасних засобів навчання, особливості різноманітних пізнавальних завдань, як
організаційно-управлінського засобу навчання хімії;
методичні прийоми, які використовуються з
метою реалізації принципу спрямованості навчання (культурологічної,
морально-етичної, економічної, екологічної, естетичної, гуманістичної,
валеологічної тощо);
інтегративний
підхід до вибору та реалізації освітніх технологій, методів, форм, засобів
навчання.
Діяльність учнів на уроці:
інтерес
та увага при вивченні нового матеріалу;
активність
учнів на етапі актуалізації та застосування знань та умінь;
різноманітність
видів і характеру самостійних робіт;
участь
у хімічному експерименті;
дисципліна протягом уроку.
Діяльність вчителя на уроці:
мова
вчителя;
реалізація
основних функцій вчителя;
керівна
роль вчителя (вміння керувати класом);
педагогічний
такт, прийоми співробітництва та співтворчості.
Результати уроку:
якість навчальних досягнень учнів, тематичний облік знань;
виконання
плану уроку; розвивальне і виховне значення уроку;
реалізація
мети уроку; найбільш відчутні досягнення на уроці;недоліки уроку; загальна
оцінка уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар